aj..aaaaj!

Ouff, min kropp värker verkligen! Första veckan funkade det bra, men nu! Terminens andra vecka och benen säger aaaaj. Blir vila och bra mat för min del. Jag vet ju också att det kommer lugna ner sig snart. När eleverna börjar kunna sina uppvärmningar och övningar så måste jag inte dansa riktigt lika mycket. God knows att min kropp behöver det. Jag beundrar de som kör stenhårt tillsammans med sina elever. Men come on. De går ju fasen sönder, ingen mår bra av hårdträning en sisådär fem timmar per dag. Well, det ordnar sig snart!

Idag blev jag klar med att välja i princip all musik inför uppvisningen, förutom On Stages. Känns verkligen som en lättnad! Nu blir det bara att vänta på att proffhjälpen ska klippa alltihop och mixa ihop det så man kan börja jobba med låtarna "på riktigt". Skönt!

Nu ska jag ta ett varmt bad. Tror jag behöver det innan jag går och lägger mig. Och hey, imorgon är det fredag! Det blir en fin helg. Snart färdigjobbad (bara en klass kvar), ska träffa min fin flicka Elin och som återvänder till lillstan, får finbesök av Martins lillasyster Amie från Göteborg och så blir det bio och middag med On Stagegänget. Mys!



Kommentarer
Postat av: pancake

det är nästa helg jag kommer hem :P

2011-02-11 @ 08:09:18
Postat av: elin har ordet

jaaaa, men dåså! :D

2011-02-11 @ 11:31:56
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0