workshop med El Niño!

Jag hade så sjuuukt svårt att stiga upp ur sängen i morse, antar att kroppen verkligen vill sova ut nu efter en vecka med lite sisådär sömn. Hade iallafall en grymt rolig workshop med El Niño från Boston i USA. Han är expert på headspins och powermoves, och det kanske jag inte kan påstå att jag själv är. Så även om det var väldigt svårt så hade jag askul på klassen idag! :D

Vi pratade lite med honom efteråt, och killen är bara tjugoett år. Han har breakat sedan barnsben och han sa att hans uncle hade vänt honom upp och ner när han knatade runt i blöja och dratt iväg en headspin med ungen. Galet! Han berättade också att när han väl insåg att breaking var det han ville syssla med var han fyra - fem år gammal. Haha! I wish I had växt upp i en breakingfamilj!


Här har vi honom, the wonderchild.

Annars har vi fullt upp just nu innan lovet. Vi som var iväg i Egypten blev inkallade till rektorn idag och fick en uppläxning för att vi dragit iväg utan att lämna in en ledighetsansökan, oops. Och efter skolan har vi haft möte om dansarnas cafékväll för resten av skolan som är på torsdag. Vi har stora planer! Kan tyvärr inte avslöja något här ännu, ifall ifall att en sneaky skolkamrat läser. :)

Och just det! Vi ska också ha en mysig julmarknad lördagen den 17 december, och jag ska gå en modevisning för Erika som går textil! Och så blir det vanlig julmarknad och så lite uppträde av oss och musikerna. Kom hit och hälsa på! Kan lova att det blir fest på kvällen också eftersom det är sista helgen innan lovet. :)

Kommentarer
Postat av: Marken

Ooooh, jag är inte lite avundsjuk eller så på dig alls.

Jag vill med träffa El Niño :(



haha, fyyyh på er att inte lämna in en ansökan :D

Hoppas allt är bra med dig annars!

Kärlek

2011-12-06 @ 00:06:26
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/
Postat av: kavvrolejna

tuuung! känns som att hans armmuskler borde vara rätt sick

2011-12-06 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0