julen är här

Har ni fått många fina julklappar? Jag fick några idag fast vi egentigen kommer fira allt imorgon! Jag fick lite reseprodukter från Exuviance, fina leggings och choklad - jag är glad! :) Och sedan fick jag ju lite av fina vännerna på Åsa innan jag åkte ner till Småland. Elmaze och Kasper gav mig ett ballt franshalsband och en ugglering, och Dawda gav oss alla varsin fin parfym från Egypten. Så himla fint! ♥

Jag börjar faktiskt bli lte trött, funderar på om man ska lägga sig tidigt så man är pigg hela dagen och natten imorgon!


Julklappsutdelning lite kors och tvärs med gänget på Åsa!


Och så lite julavslutning sista kvällen med quiz, tal och tack. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0