I´m gonna marry the night



Jag måste verkligen gå och lägga mig nu, jag har i princip somnat så fort jag tagit det lite lugnt hela dagen, oavsett var jag hållt hus. Men det har varit en rolig dag anyways! Jag fick testa på att spela elgitarr och saxofon med musikerna på förmiddagen. Så himlans roligt! Svårast var saxofonen, helt sjukt vad mycket det var att tänka på, det är knappar överallt och omöjlig att få till blåset i! Men Simon på gitarr och Sebbe på saxofon var grymma lärare så det var lugnt ändå. :)

Ikväll var jag och hängde lite på kursen afrikansk matlagning. Det blev mest att vi satt och snackade medans maten lagades, men det var riktigt gott! En köttgryta från Somalia som jag inte minns namnet på. Det är så mysigt när man kommer iväg på kvällskurserna som finns att välja på här! Imorgon har jag sång som vanligt också, ser fram emot det! Jag och Victor övade lite på våra låtar, jag måste verkligen börja sjunga mer! Det är fett kul!

Men nu blir det god natt sweets! See you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0