Home sweet home!

Jag har haft en hel del för mig på sista tiden; det har varit julmarknad med modevisning och dansshow,  julavslutning och avslutningsfest. Jag har haft mycket att göra helt enkelt, men just nu sitter jag hemma i Växjö hos mamma och pappa och myser vid den fina granen. Och njuter! Jag njuter fullt ut av att ha en katt i knät och dricka varm choklad, titta på juliga program på TVn och chilla lite med min nya fina kalender jag fått på posten.

Jag har lite julklappar kvar att fixa imorgon, men sedan hade jag tänkt försöka träffa min fina systerson. Och sedan ska jag fira jul med familjen så det smäller om det! ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

du ska inte köpa en danskalender av mig för 85 kronor:) perfekt att ha på väggen på Åsa ;)



saknar dig, hoppas du får en toppen jul:) och myser oerhört mkt med din systerson! :)

2011-12-23 @ 14:01:00
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0