Farewell Egypt, Hello Sweden!

Ååååh vi har haft en så sjukt awesome resa! Jag ångrar inte en enda sekund att vi drog iväg, galet värt! Vi kom egentligen hem redan i torsdags kväll, men jag har inte hunnit sätta mig ner och titta igenom alla bilder och sådär förräns nu. Det blev så himla många bilder som jag skulle vilja visa er, så jag tänkte ta det lite i omgångar. :)

Vi har hunnit med precis allt jag ville få tid till. Flera lata dagar i solen, vid både stranden och poolen beroende på hur vi mådde. Vi har festat på en fetingklubb och fixade till oss gratis inträde när vi ville genom att battla och uppträda på scen. Vi har snorklat och fått se helt fantastiska fiskar i Röda havet, och testat på parasailing. Det blev inte så mycket shopping för min del, egentligen bara ett superfint halsband, men jag var inte så shoppingsugen ändå.

Vi har fått jättemycket hjälp av snälla egyptier som vi hängt med, som visat oss bästa guldkornen. Jag är glad att vi var ett gäng med grabbar med på resan, för jag upplevde inte att det var jobbigt att alla var så "på" som jag hade räknat med. Vi hade verkligen bara kul och upplevde att alla var trevliga. :)


Me and my boys Dawda och Kasper tiiidigt på torsdagsmorgonen på Arlanda.


Hela gänget samlat! De tomma hålen representerar Victor som också ingår i vår gang, och så vår mentor Linda som vi också hade velat ha med oss. :D


Miss Yoyo, Dawda och jag rockade flygresan dit.


Framme i Egypten! WeheeeeY!


It´s Egypt!


Vår fina fina balkong! Här hängde vi konstant varje dag. Den var s himla fint inramad av rosa blommor.


Shisha baby! Vi köpte en vattenpipa (som heter shisha på arabiska) första kvällen och vi använde den väl om man säger så.


Heheh, Victor fick också vara med på ett hörn. 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0