dan före dopparedan


Såhär såg min morgon ut. Axel väckte mig genom att komma in med lille Einar så vi fick ligga och mysa lite innan frukost. Han var så nöjd så nöjd! Och liten och söt. :)

Jag har verkligen njutit fullt av att hänga ute i Asa sedan igår! Mamma kom och hämtade mig idag efter jobbet, så jag var hemma på peppen igen på eftermiddagen. Sedan har jag mest chillat och slagit in julklappar. Detta året har mamma envisats med att vi ska ha julklappsrim, så jag har jobbat hårt på mina rhymes. Blev faktiskt lite nöjd till slut! :)

Är det uppesittarkväll som gäller för er? Jag och mamma har myskväll framför TVn, med glögg och bullar. Imorgon ska jag ta det så lugnt jag bara kan, för hos oss är det inte julafton förräns på söndag! I år firar alla syskon hos sina respektives familjer på julafton, så det får bli på juldagen för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0