update: we have arrived!

Ett trött hej från mig till dig! Vi gick upp vid sex imorse för att ta oss till Braås, där Erika och hennes föräldrar väntade med bilen för att ta oss till Åsa. Så efter en lång bilresa och en intensiv dag med en massa nya människor är man lite trött. Igår var vi dessutom hemma och storstädade precis hela lägenheten samtiditgt som vi packade det sista. Senare kom Monica och Fallou på lite fika och på kvällen blev det lite filmmys med lite On Stageare. Det är fint det! Nu bor Hanna redan i vår lägenhet och tydligen mår Charles prima och är lugn som en filbunke!

Men som sagt då. Nu har vi alltså flyttat till Åsa Folkhögskola för ett år framöver. Jag kommer trivas! Jag gillar alla störtsköna människor, dansen kommer vara grym och jag kommer nog trivas utmärkt i vårt rum, när vi fått hit våra grejer på lördag. Rummet är större än vad vi hade väntat oss, så det är ju kanon. Men det är ganska dåligt med förvaring, funderar ju på att skaffa en sån där fristående klädstång.

Men hörrni! Jag funderar på att hoppa i lite skönare kläder och leta upp lite folk! Kanske dra och chilla lite i danssalen. Låter inte helt fel, huh?


Monica, Fallou och Martin! Vi hade lite fikapaus igår och fick med oss fina teckningar som Fallou gjort, samt en hemvävd duk och ett träfat! Blir fint på Åsa!


Jag, Kajsa och Martin idag på morgonen innan vi hoppade på bussen till Braås! Och där skymtar fina påfågelörhänget fram som jag fick av Kajsa i födelsedagspresent! :D


Erika och jag i bilen på väg upp. Vi fick verkligen knöla in oss och sitta med en massa väskor i knät. Men det gick bra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0