red rebellion



Mm-mm-mmm. Jag längtar tills mitt hår vill vara sådär långt och awesome, om inte längre. Vete fan dock om jag kommer orka hålla det rött tills dess, även om det är så galet snyggt med långt eldrött hår. Vi får se. Jag har ju en hårolja som ska stimulera hårsäckarna och främja tillväxten, men jag har inte haft tid att använda den som jag vill här på Åsa. Det händer så mycket att jag aldrig har tid för att ha det i och låta det verka tillräckligt länge innan jag duschar. Men det kommer, senare. För övrigt är jag galet sugen på en ny tatuering igen. Jag och Johanna har pratat fram till en riktigt schysst idé vi vill göra. Hehe. Vi får väl se, vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Mig gillar tösen på bilden! :D



Verkar som att ni har det brutalt awesome där borta i fjärran skogar! Saknar er enooooooormt, och lite till!



Jaa, hoppas att det kommer bli snajsigt med VFG, hihi.



LOOOVE

2011-08-22 @ 20:57:20
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0