jag vill ha puls

God kväll ladies and gentlemen! Min dator vill bara krabba med mig idag så nu har jag fått sätta mig vid Martins istället. Det är så himla svårt att vänja sig vid någon annans dator, don´t you think? Iallafall, sitter här och  är himla nöjd med min dag. Jag och Rosanna gled lite på stan idag, lunchade på Sangria och hade det bra. Det känns som att hela staden sover, knappt några människor någonstans. Köpte en eye primer på Make Up Store, tänkte lyxa till det lite med sånt där onödigt smink för en gångs skull. :)

Jag har också hunnit med att kolla upp min kamera, det verkar som att den inte kommer gå att reparera. Eller jo, men för samma kostnad som jag köpt den för så det känns ganska lönlöst faktiskt. Jag tar med mig min superbror och kollar på en ny imorgon! Känns inte så himla kul att köpa ny när man precis gjort det, bara några månader sedan ju. Vore roligare om det var telefonen faktiskt, men jag ser fram emot att kunna ta bilder igen iallafall! :D

Och inte nog med detta. Jag, Spångis och Ellinor var på ett galet svettigt spinningpass på Idrottskliniken, avslutade med lite styrketräning med fokus på överkropp och stretch. Så skööönt! Jag älskar att röra på mig, känna att kroppen är med och att jag lever. Imorgon  kör vi ett morgonpass igen, bring it on!


Ge aldrig upp.

Kommentarer
Postat av: Sötlesbo_cool_94

amen jag kan ju ge dig puls, all day...all night WTF!



jag ska kolla på din blogg minst 53 ggr per dag bara för du e mitt största fanz, <33333333 och jag e ditt <333333

2011-08-02 @ 23:10:57
URL: http://peanutbut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0