home sweet home

Mamma och pappa kom hit idag med ett släp fullt av möbler och smågrejer. Nu känner jag mig mycket mer hemma! Lovar att visa lite senare hur vi bor, men jag kan tala om att det är fula 70-talshus med ganska ofräscha rum. Så nu har vi packat in en massa bra grejer, man ser mindre av rummet och mer av vår personlighet - likey! Vi passade dessutom på att byta rum med en musikare. Så vi har bytt hus, till ett exakt likadant rum fast utan internet. Lite billigare för oss.  Bra där!

Anyways, det var mysigt att få träffa päronen igen. Vi fick hjälp att packa upp och blev sedan bjudna på middag i Katrineholm. Mys! De skulle egentligen ha stannat över men receptionen krånglade så de åkte hem idag istället. Och jag myste istället till det med Johanna, spaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0