favorit i repris

Eftersom vi har blivit blessed med så himla fint väder denna veckan så passade vi på att åka ut till Evedal idag igen. Sola, bada, äta baguetter. Denna gången blev det jag, Amanda, Josefin, Marcus och Elina. Jag var faktiskt lite småbakis sedan igår, så det var skönt att inte göra annat än att ligga och steka i solen. Har ju såklart lyckats bränna mig på bröstet också, som alltid.


Favoriten i reprisen, baguetter från Pastabaren, kall cola och bullar.


Happyface!


Funnyface!


Fina flickor på rad.

Efter att ha päst en hel del på stranden mötte jag upp mamma för att ta med henne på förhandsvisning av Jag saknar dig, båda två satt och snörvlade och hade oss. Sorglig! Vägde upp allt det ledsna med att ha taconight hemma hos oss efteråt med Marcus, Amanda och Josefin. Blev fint det!

Kommentarer
Postat av: Charlene

Ja visst var "Jag Saknar Dig" hemskt sorglig! (Men jättebra!) Alla försökte sitt bästa att inte visa att de satt o lipade! ;o)

2011-08-05 @ 00:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0