en bättre bild på nya plånkan


Köpt på Wasséns i Göteborg, på lite trevlig rea.

Det är lite irriterande att få plånboken ficktjuvad, men vad som är positivt är iallafall att jag fick byta ut min plånbok. Hade en stor illcerise tidigare, och egentligen ville jag inte ha en rosa från första början alls, men modellen är bra och jag ville ha en färgglad. Nu sket jag i det färgglada kravet och köpte istället en krämigt vit. Och snart kan jag fylla på med alla mina missing cards. Mamma var med mig och hämtade ut mitt VISAkort idag, måste ha någon som kan intyga att det är jag eftersom jag inte har mitt körkort. Tog också en ny bild till körkortet och skickade in, frågan är varför ser man alltid lite rädd ut på sådana bilder? Mugshots!

Kommentarer
Postat av: vitsoppan

jäääävlar va jag har missat massa! hahaha tagg på o få se tatueringen :D

2011-08-12 @ 09:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0