ååh!

Jag blir rörd till tårar när jag kikar in hos en av de skönaste brudarna jag känner. Fina Josefin har skrivit så himla fint om mig och jag blir varm i mitt lilla hjärta. Du är bäst! ♥



Snart flyttar vi, bara en vecka kvar. Jag är galet nervös. Men hey! Vad gör det när man har fantastiska människor runt omkring sig? Elever, vänner, kollegor och ibland alltihop på en gång. Vi jagar vidare för att hitta oss själva, och på vägen träffar man fullt av sköna peoples, vissa stannar kvar och andra glimtar förbi som färgglada vindar. Nu flyttar vi närmre några, och vi flyttar längre ifrån andra. Men vi kommer se till att tågrälsen går till er alla!

Ni vet alla att ni ALLTID har en plats hos oss, vårt hem är ert hem! Kom och hälsa på oss, ofta. Ni vet vilka ni är, my second family. Jag kommer sakna ihjäl mig annars!

KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Yooursofine

Vi är ganska coola du och jag <3

2011-08-13 @ 02:13:32
URL: http://yooursofine.blogg.se/
Postat av: Yooursofine

tihi, btw, kolla din pannan!

2011-08-13 @ 02:13:57
URL: http://yooursofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0