things that I like


Fjädrar. Stora fjädrar. Små fjädrar. Duniga fjädrar. Vackert mönstrade fjädrar. De finns överallt nu och jag vill ha halsband, örhängen, fjäderextensions till håret och allt annat fint. Men jag gillar fusk, inga stackars nakna ankor därute! Halsbandet med fjäder och lite annat smått och gott är från H&M.


Brillor! Massa att välja mellan, olika färger och stilar. En outfit utan solglasögon är aldrig lika fin som en med! Helst ska de vara billiga och lätta att byta ut. To bad att solskyddet är sämre - men valmöjligheterna blir ju så stora! Stora, fina och fläckiga från Lindex.


Min pälsmoj. Silvervit, mjuk och alldeles fejk! Funkar helst awesome hängades från byxlinningen eller på väskan. Den ludna kompisen kommer från H&M.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Oh noes, sämst blogg jag har! :(

Ska försöka fixa att så du blir nöjd, tehee (:

Fjäääder på det!

2011-04-20 @ 01:30:41
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jaa, mest balett och jazz, och lite modernt och street också :) Åhh det är så roligt!!

2011-04-20 @ 11:02:44
URL: http://stockholmsnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0