thank god it´s lördag, folks!

Jag behöver ta fler klasser själv, men eftersom jag hela tiden jobbar så har jag süpersvårt att få tid till att dansa i veckorna. Helger däremot är bättre, när jag inte måste jobba hemma maidstyle. Världens bästa koncept - Thank God It´s Lördag! - är perfa. Var nere på Kulturama och tog en workshop för Marcus i popping idag, lärorikt och kul! Good job mr Marcus! Nästa vecka ska jag ha ragga för 25+ och diva. Blir kul. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, chillaxa lite och göra mig iordning för middag och fest. Min kusin anordnar för andra året i rad en helkväll med käk, musik och dansande ute i Kvenneberga (don´t ask var det ligger, ingen aning...). Det kommer mycket folk och såklart är jag inte sen att supporta kussen min!


Kommentarer
Postat av: karrooooooo :D

ååah älin! hoppas du får en skojsam kväll! själv är jag helt slut efter provbajset, men laddar om för utekväll med femhundra kilo snor i näsan! :D

2011-04-02 @ 20:34:55
Postat av: elin har ordet

Ouff, att du orkar Karro! Jag hade varit helt död efter Hp. Hoppas det gick bra för dig! :D

2011-04-03 @ 00:34:07
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0