sunny sunday sunny sunday sunny sunday

Mmm jag ÄLSKAR solen! Har suttit ute på balkongen och myst hela dagen. Lyssnar på bra musik och planerar morgondagens lektioner. Så jävla nice! Karro kom precis förbi och lämnade min kamera som jag glömt hos Erica igår. Visade sig dock att det inte var speciellt många fina bilder att tala om där, hähä.

Hade fullt upp hela dagen igår. Var uppe i hyfsat god tid för att korra lite till workshoparna jag höll nere på Kulturama. Snabbade mig hem och gjorde mig iordning och käkade innan jag och Martin drog för att se esternas årliga musikal. Joseph and the amazing technicolor dreamcoat, bättre än jag väntat mig! Jag har låga förväntningar på elevföreställningar, så det var kul att bli positivt överraskad. I denna musikalen är det bara sång, inget prat what so ever - så skönt att slippa dåliga och tafatta repliker som skriks ut eller sägs med "teaterrösten". Efteråt mötte jag upp Karro, Rosanna och Erica för utgång. Hade det awesome, tackar väldans!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0