slut på påskfirandet för detta året

Nu har vi firat lite på peppen också, ätit god mat och sådär. Alla barrikerade sig ute på altanen efter ett tag, så himla skönt att ligga och slumra i solen! Men nu är det reoliga sleut! Imorgon börjar jag jobba igen, även om det är röd dag. Måste sätta igång och planera lite för det nu tror jag...


Solstolar och baden baden all over the place!


Fin bild! Men mitt vänsteröga ser lite blåslaget ut.. Min dumma kamera får en svart fläck mitt i bilden om man använder zoomen, så jag försökte redigera bort fläcken. Gick väl sådär. Ska nog försöka byta kameran!

Kommentarer
Postat av: Celina

Hehe, tack! Tänkte att jag skulle spejsa till det lite. ;)

2011-04-24 @ 23:00:00
URL: http://finest.se/celinaryden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0