ostbricka, yamyamyam!


Söndagens diiiignande ostbricka, muums!

Söndag betyder slut på veckan och belöning, don´t you think? Blev ostbricka och lite vin för vår del, lite slötittande på TVn och samtidigt redigerande av film. Ett projekt vi lekte med på en dance experienceklass för ett tag sedan som skulle klippas ihop, blev ganska bra till slut fast jag höll på att bli galen på programmet! Lägger upp den senare. :) Det var skönt att få dansa lite också igår, jag saknar verkligen att gå in på klass och slippa tänka för ett tag, dansa själv och bara njuta. Blir nog så att jag hoppas in i deras uppvisningsdans också, kul!

Nu ska jag kicka igång veckan och koreografera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0