fiesta en el kvenneberga!

Hohoooo! Blev en trevlig kväll i Kvenneberga, åt tills vi mådde illa och diggade till Purple Ace, kusinernas band som spelar covers av musik från 50-60talet ungefär. Svängigt värre, höhö. De har grymma röster alla tre så det är riktigt schysst att lyssna på, men sen är jag inte lika pepp på att bugga loss till precis allt utan att bry sig om vem man snurrar in i som alla andra där. Ouff. Åkte hem hyfsat tidigt för att jag är nervig över att köra bil mitt i natten i bonnaland där jag inte alls hittar. Åker jag vilse blir jag ett litet monster, nervös och arg = good to avoid!


Jag, Martin och i bakgrunden Lisa och Axel. Happy faces!


Ga ga ohlalaaa!


Det bästaste bästa med pappersdukar är att man kan göra fina konstverk!

Kommentarer
Postat av: Mimzan

Åhhhh! Va roligt att ni var dääär! Synd att vi inte hann prata lite mer :'( Roligt oxå att du börjat blogga igen kusinvitamin - har saknat!!! kramen

2011-04-03 @ 11:09:17
URL: http://mimzan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0