earthmeeeen, nam nam!

Vi ska plocka fram chokladfonduen, ta fram jordgubbarna (I knooooow, det är dåliga från utlandet - säkert, men kunde inte hålla mig!) stoppa ner oss långt ner i soffan och MYSA JÄRNET! Jag måste gå och lägga mig tidigt idag också, har en workshop redan vid nio imorgon - på morgonen! För mig är det okristligt tidigt! Jag brukar sova vid den tiden, och inte bara för att jag gillar att sova. Jag har kvällsjobb, så det är okej. Sjukt segt bara att ta sig upp och dessutom försöka sig på att vara en inspirerande danslärare när man mest vill zombiea runt i morgonrock. Håll tummarna för att jag vaknar i tid och för att det är sköna grabbar med massa energi över till mig också!


Charles! Vem kan motstå ett förförarfejs som detta? How you doin´? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0