ansiktsboken med kollen



Alltså, det är ju himlans tur att man har facebook. Eller? Det känns sorgligt att man inte skulle vetat när ens vänner fyller år om man inte var inloggad på fejjan varje dag. Och att man går in och skriver grattis till folk man knappt har träffat, det känns lite skumt. Bland mina kommande evenemang har det till och med stått att jag och Martin har årsdag på måndag under en veckas tid nu. Minns inte ens att jag hade fyllt i det, hehe. Lite roligt också att de påminner en vecka i förväg, så man kan planera ihop nån fancy surprise och låtsas att man haft stenkoll på upcoming event. Men okej, det är ju lite trevligt också, och så länge man faktiskt kan komma ihåg ens närmstas födelsedagar (eller årsdag) så är det väl helt okej. Man blir ju faktiskt lite glad för varje grattis, även om man inte känner personen det kom ifrån! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: tyvärr är jag inte hemma då:/

2011-04-10 @ 20:46:53
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0