tack fina ni!

Jag älskar verkligen mitt jobb och det är såhär efter sommaren som man verkligen minns det. Det är fantastiskt att komma ner till Kulturama varje dag och träffa alla glada fina elever! Jag har haft en jätterolig första vecka, har bara hiphop mellan och ragga nybörjare imorgon kvar, även om jag är väldigt förvirrad på alla klasser. Men men, tack alla fina elever som gör mitt jobb så himla grymt! ♥


Mina street avancerad under förra terminen och så jag som pekar tummen upp, eller nåt. :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det hade inte varit lika kul utan dig! :D

2010-09-03 @ 00:38:14
Postat av: Lorena

jag hittade den vid den andra ingången till linnegallerian, vid den där blomsterhandeln på tvägata, ja lite svårt att förklara ;)

2010-09-03 @ 04:42:07
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: elin har ordet

Tack söta josefin!

2010-09-03 @ 11:00:36
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0