tisdagsnöjen

Jag vaknade av borrande idag. Några gubbar jobbar på ett söndrigt avlopp precis under oss, och av någon anledning ska de ju alltid jobba tidigt på morgonen. Lite sådär mysigt. Anyway, föreställningen vi såg igår var bra! Det kändes väldigt schysst att smita in bland alla skolelever och få se den gratis. Den innehöll dock lite mindre dans än vad jag hade väntat mig men grabbarna var roliga. Hade en bra dag på jobbet också, tiden gick fort! En av mina elever i min avancerade hiphop hade med sig nybakta bullar så vi köpte snabbt lite mjölk och hade bullkalas! Lovely! Lite svårt att dansa bara efter att man hade tryckt i sig bullar! :D Men väldigt lyxigt, I bet alla andra var avundsjuka på oss. Hehe.

Men, the show must go on! Så nu ska jag jobba vidare med planering och korr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0