stockholmresan bokad, hyfsat smärtfritt!

Nu är det äntligen bokat. Varken jag eller Martin hade hjärnan med oss när vi bokade flygbiljetten första gången. Helt fel och jättedumt datum. Så nu har vi testat igen och lyckades lite bättre denna gången. vi åker i början av november, lär vara knökat med folk eftersom det är höstlovsveckan. Det blir najs att komma iväg lite, jag älskar Stockholm! Ska försöka få till ett besök på Fotografiska och en del shopping när vi är där. Myspys!


Såhär såg det ut efter en lång shoppingtur sist vi var i den kungliga huvudstaden, paus på en parkbänk.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Haha! Jag ska också till Stockholm då med mina kollegor från Uppvidinge Kulturskola, fast vi åker tåg. Vi ska på Kungliga Musikhögskolans pedagogdagar och så ska man väl försöka hinna med lite annat mys också! Ska bli trevligt!

Fast ang höstlov: tror inte att de har höstlov samtidigt som vi har här nere i södra Sverige, så det är nog lugnt - om inte alla smålänningar åker upp samtidigt förstås! ;o)

2010-10-19 @ 00:01:23
Postat av: elin har ordet

jo det verkar faktiskt som om vi har höstlov samtidigt! jag trodde inte heller det, men tji fick vi.. :O

Vi får väl se ifalll vi stöter på varandra där uppe då! :)

2010-10-19 @ 00:32:02
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Charlene

Typiskt! ;o)

Haha! Ja man vet aldrig, jag brukar nästan alltid stöta på någon jag känner när jag är i Stholm (som också är på besök)!

2010-10-19 @ 23:25:43
Postat av: Anonym

Hahaha...Gallo och fjäder flyger snart iväg.....

Pussss

2010-10-22 @ 12:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0