mysig tjejdag

Martin blev hämtad 7.30 av pappa - herrmiddag i Asa it was. Alla grabbar i familjen samlades och har sedan gjort extra "manliga" grejer hela dagen. Skjuta med luftgevär, käka god mat, bada bastu, you name it. De ska även allihop sova där, eftersom de sippat "manliga" starka drycker. Så mamma, syster och jag träffades på förmiddagen för att ha en mysdag istället. Vi har åkt runt i olika affärer, jag har handlat lite fina grejer, ätit gott och gått en runda på stan. Mys helt enkelt! Ikväll var alla tvugna att hänga hos sig, vi har alla katter och hundar som inte vill vara ensamma. Min plan är nu att parkera rumpan i soffan framför kvällens filmen på TVn.


Massvis med nya härliga skönhetsprodukter! Köpta på Body Shop och Rusta (som faktiskt fräschat till sig, många bra grejer fast mycket billigare!)


Och en kanonfin matta till köket, också från Rusta. Även nya skohyllor fick följa med hem.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag köpte den stora svarta varianten idag! Inte lätt att frakta hem på cykel, men det kommer bli så snyggt :)

2010-10-11 @ 20:22:32
Postat av: elin har ordet

ooh vilken färg blev det? Jag vill nästan ha fler, så fina! (ingen aning om var de skulle bli av dock..)

2010-10-11 @ 23:24:04
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0