jag tycker om er

God morgon alla fina! Det kändes så skönt att stiga upp i morse, det är något i ljuset! Plus att det verkligen är stor skillnad på att vakna upp till ett städat hem istället för en sunkig och illaluktande krigszon. So, what´s up today? Jag håller precis på att tvätta, sedan blir det en hel del planerande och koreograferande för min del. Vi har lagt in en extraträning ikväll inför vårt gig på Katedral nu på onsdag. Missa inte det, kl 11.15 i aulan. :)

Jag skulle vilja hinna med en mysig promenad med min sambo idag också, men jag har ingen aning om när han kommer hem idag, och om vi ens hinner innan han ska jobba. Vi får väl se helt enkelt. Anyway, njut av er söndag fina läsare! Det ska jag göra!


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0