honey, i´m hooome!



En schysst låt att lyssna lite på, just for you! Det är skönt att slippa välja musik alltför mycket efter att man har barn som elever. Visserligen får jag tänka på vad jag sätter på för musik, men mina elever är åtminstone gamla nog att förstå innebörden, och inte färgas av den alltför mycket. :) Under mitt första år som danslärare hörde jag en av min små elever (runt 10 år) gå ute i korrodoren efter klass och lyssna på Lollipop av Lil Wayne. Haha! Liiite skrämmande faktiskt att se småflickor sjunga med till "lick lick lick me like a lollipop". Hon hade iallafall inte fått inspirationen på min lektion. :)

Well, anyway. Det är så skönt att komma hem till en sömnig kisse som lägger sig bredvid i soffan och snusar lite lätt efter en lång dag på jobbet! Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0