har ni burit lila idag?

Facebookgruppen har gjort de flesta upplysta tror jag iallafall. Jag klädde mig glatt i lila idag, för att det ska vara en självklarhet att alla är lika värda, HBT som hetero. Härligt med en sådan finfin färg också! Det var även en hel del av mina elever idag som satsade på att dansa loss i färgen. Härligt!


Love is beautiful, no matter what colour. Weheartit.

Jag fick dock stressa lite för att hinna med min dag idag. Lyckades ta en monstersovmorgon, sedan upp och planera lite, läsa bloggar, maila och annat viktigt. Snabbade mig med att laga mat och äta, men precis innan jag skulle dra ner till jobbet passade Dumcharles på att kissa i köket. Jävla. Skynda att städa, uäck - byta om (hitta något annat lila fort!), rafsa ihop alla saker och cykla iväg. Jag lyckades glömma min datasladd (datorn dör efter cirkus 3 minuter utan ström!). Älskade sambon cyklade hem och hämtade dock. Kärlek. ♥

Och nu är jag klar för dagen. :) Dags att röra sig hemåt.

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

men det blev ju så bra ändå fast det krånglade;)

2010-10-27 @ 22:45:45
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: emilia

jag missade helt den dagen, visste inte att den skulle vara..

2010-10-28 @ 11:02:40
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0