sommarmentalitet

Det regnar idag igen. Grått och trist ute. Jag har verkligen njutit av den fina hösten vi hade med klart väder, frisk luft, färggranna löv och lagom kyligt. Jag är glad, känner verkligen att det har varit skönt med höst. Jag ser fram emot kyliga kvällar, advent och mys. But still, det är sjukt mycket svårare att ta sig upp ur sängen så här års, när man har mycket att göra känns det tyngre än vanligt, kroppen känns lite tröttare. Jag kikade igenom min bildmappar från i somras, och samlade på mig lite sommartänk. Lovely - pigg och glad! Nu känns det genast lättare att sätta igång med min to do-lista. :)


Midsommardagen på Öland, päs i solen och lata dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0