rosie på rehab



Oh, long time no see! Jag har haft fullt upp med att hänga lite med Rosanna som kom igår kväll. Hon bor hos oss ett tag, lite rehab sådär efter hjärtekval you know. :) Idag har hunnit lite allämt skitsnack och lite shopping as well, köpte en finfin klänning som kommer användas flitigt till juletider! Och ikväll jobbade jag som vanligt. Bollywood och jazz.

Marcus hängde på hem idag och vi har precis tryckt i oss pizza. Inte helt fel! :D Nu sitter alla i soffan och päser, vissa läser damtidningar, andra är fast i TVn. Jag sitter som vanligt med datorn i knät.

Kommentarer
Postat av: Cisssi

sv: har du ingen gammal som du beställt innan? :)

Jaaa jag vill med att min ska komma nuuuu man är så nyfiken på den :)

2010-11-25 @ 01:19:06
URL: http://ceciliacarlson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0