projekt julfirande

Hemma igen efter lite jobbande (kulturama var ovanligt kallt idag, gosh!) och innan dess hann jag med att ta en fika med Rosanna. Och nu sitter jag i soffan framför TVn och försöker blogga, titta på TV, planera morgondagens klasser och maila samtidigt. Det går lite knackigt, hehe. Men well. Jag vill få undan lite planerande så att jag kan sätta igång med julplanerandet imorgon!

Min plan är att var i god tid, håva in önskelistor från alla - för att kunna välja ut, leta på nätet och klämma på saker innan de ska slås in i god tid. Kolla upp vad som behöver köpas till advent, vi har bra många fler fönster nu än förra året och jag vill ha fina stjärnor och gardiner överallt! Klura ut en egen bra önskelista, kolla hur julfirandet kommer bli i år. Ni vet, planerandet. Vore skönt och sådär magasinmysigt att ha koll tidigt tänkte jag. :) Vi får väl se vem som springer och letar julklappar in i det sista! Och lussekatter ska nog bli första gången ever jag bakar this year.


Oj, oj - såhär roligt hade vi på juldagen förra året!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

...och lika roligt ska vi ha igen!! (dock jobbar jag, men förfestar i kassan, lugnt!)

2010-11-19 @ 03:00:47
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0