vår efterlyses

Idag ska jag träffa fina Elin som har varit i Thailand ungefär jättelänge! Synd bara att vädret är som det är, det vore mycket mysigare att kunna sitta ute på en uteservering och njuta. Men det ser ut som att vi får kuta runt bland butikerna istället. Efter det ska jag och Martin till svärpäronen på Teleborg. Jag hoppas på mumsig mat! Och kanske kan vi låna hem en bra systemkamera också och ta lite fina bilder. Jag skulle vilja hinna få tid till att ta lite nya schyssta bilder till en ny bloggdesign. Det är verklgen på tiden nu att det händer något här! Får försöka hitta en liten lucka i schemat. :)

Vad gör ni en lördag som denna då?


Jag älskar min nya jacka från Beyond Retro och mina leggings från American Appareal som jag köpte i Stockholm. Paljettbaskern kommer också från Beyond Retro. Gud var jag ångrar att jag inte köpte en apfin vinröd hög hatt där!

Kommentarer
Postat av: Emmy & Nedya

Hejj! Kolla in vår blogg , lämna gärna en fråga eller kommentar <3

http://reggaetoninsweden.blogg.se/

2010-05-09 @ 18:24:11
URL: http://reggaetoninsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0