slutspurten - nu kör vi!

 

Veckan kommer bli galen - bokstavligt talat! I helgen är det den stora årliga avslutningsshowen. True Colours. Oh my! Mycket att göra tills dess, helt klart. Min vecka är fullproppad!

Måndag: tvätta tvätta tvätta för glatta livet inför uppvisningen, träna inför lärardansen, ta hand om praoelever (sista veckan? pjuh!), träna bollywood med on stage, ta igen med raggaklassen, dansa jazz, köpa hårfärg och rekvisita, skicka Martin på lägenhetsvisning och vänta spänt på redovisning
Tisdag: färga håret, träna inför lärardansen, skicka Martin på lägenhetsvisning och vänta spänt på redovisning, planera klass, ha mina tre klasser
Onsdag: fixa alla outfits inför uppvisningen, planera prova-på till nästa vecka, träna inför lärardansen, ha vanlig klass och ta igen en, dansa modern
Torsdag: hämta barn som ska passas under hela helgen (bra tajming), plocka ihop allt som ska med till konserthuset, träna inför lärardansen ha mina två klasser
Fredag: packa ihop helgens grejer, hämta matlådor som en snäll mamma fixat, ha mina två klasser, rigga scenografi på konserthuset, träna lärardansen
Lördag: TRUE COLOURS hela dagen!
Söndag: TRUE COLOURS hela dagen, död.

Who knows vad som kan tryckas in extra! Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0