mitten av vecka arton


Jag älskar denna katten, så ball! Och precis lika jävlig som en riktigt katt!

Har er dag varit bra? Min har varit kanon! Hade mina söta små jazztjejer idag, de kommer bli så fina på uppvisningen i sina afroperuker - de ska vara discotroll! Bara de slutar tjura och sminkar sig som jag säger åt dem. Jag glömmer alltid att barn är så himla envisa! Men till slut blir det säkert bra. :)

Sitter på Kulturama och väntar på att Martin ska städa färdigt. Passar på att planera och tänka tills morgondagen. Ska hinna med att träffa mamma också, och åka och kika på tyg! Jag måste sy (läs: mamma ska hjälpa mig att sy - hon är sydrottning!) en finfin kjol som jag kan dansa bollywood i! Jag är liiite nervös över att hitta ett bra tyg. Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Lorena

haha ja jag är ju i Växjö nästan dagligen =) men nja nästa gång jag flyttar blir nog till en större stad, kanske göteborg. Tänkte att jag ska börja plugga inom ett år ! =)

2010-05-06 @ 11:41:38
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0