jag lär mig aldrig

Jag och Martin hängde på systrarna Spång ut till Strömbergshyttan för att kolla på genrepet till Tors hammare. Det var ungefär precis så som jag hade väntat mig. Väldigt mycket kallare dock. Inte så värst bra eftersom jag gått med snorig näsa under hela dagen. Satt och nös hela tiden, ha! Men själva teatern. Tja. Det är jätteroligt om man är liten eller gillar typ buskis. Inget ont om dem som är med, men gosh. Jag är glad att jag slipper. Man är roligast om man pratar högt och gärna snubblar när man går. Men det var mumsiga bullar och muffins som Angelica hade bakat!


Bilden är lånad av lilla systern Spång.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

tack så mycket! :)

2010-05-28 @ 12:37:26
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0