hemma-själv-myskväll

Mmm det är en sån där skön kväll idag. Jag kom precis hem, efter jobbet blev det käk med familjen och prat om holistisk hälsa. Sömn stod på schemat. Sorgligt men sant insåg jag att det finns ytterst lite jag kan göra för att förbättra min sömn (och reparerande av kropp/själ). Jag jobbar för sent, äter alltid för sent, har en massa störande grejer i mitt "sovrum" (gaad vi behöver en större lägenhet! Jag är trött på att sova/äta/leva/bajsa i samma lilla yttepytte lebensraum!), och en alldeles för liten och obekväm säng för två personer. Det skulle verkligen lösa så mycket att bo i en tvåa!

Jaja, off topic. Iallafall så är Martin och tar en öl med sina buddies, så jag får ha lägenheten för mig själv ett tag. Så skönt ibland! Kan slöa och göra precis vad jag vill! Jag funderar på om det blir ett fotbad, slötittande på TV, rensande i min träningsgarderob eller nåt annat. Vi får väl se. Kanske borde passa på att sova! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0