en fin fin tisdag



Hur mår ni? Jag mår jättebra! Har ni tänkt på hur grönt det har blivit utomhus, och att det egentligen inte alls var speciellt länge sedan det var fullt med snö och slask! Jag har fina blommor inomhus också, fick från fina elever och föräldrar. Och av mamma fick jag en hemmasydd söt väska med frukter på. Den blir kanonfin i sommar! Lisa var också söt och gav mig en liten vintagebörs! I like! ♥

Och ni vet väl att det är gratis prova på ikväll på Kulturama, testa höstens nyheter!
♥ 17 -17.30 High School Musical med Angelica
♥ 17.45 -18.15 Afrojam med Angelica
♥ 18.30 - 19 Zumba med Angelica och Rebecka
♥ 19.15 - 19.45 Bollywood med mig
♥ 20 - 20.30 Dance Experience med mig

Update: Istället för Zumba så blir det ragga med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0