backstage pics

Dag ett av två på Konserthuset är avklarade! Jag har haft en grymt rolig dag! Som vanligt, jag har alltid sett fram emot denna helgen jättemycket, så många roliga minnen därifrån! Jag är så himla stolt över mina elever idag också! Det kommer bli tomt under sommaren när man inte får träffa dem! Tack till alla fantastiska kollegor och elever! ♥ Imorgon kör vi i samma tempo!


Jag var en enhörning och Martin en faun under lärardansen.


Några fina och färgglada ragga-elever.


Lite bad-ass härskarfolk, duktiga på att slå ner folk på scen!


Några slavar som egentligen inte verkar må så dåligt över att slava.


Lite schysst häng bakom scenen med härliga OnStagare och alla andra.


Emelie som en fin vattenalv.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Å, vad fina! Lägg upp dem på facebookgruppen! :P

2010-05-23 @ 08:35:53
URL: http://emsblogg.qaw.se
Postat av: julia

awesome helg verkligen! :D & tack för en awesome termin med :D

2010-05-24 @ 10:57:36
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0