tranedagen idag!

Som jag har lyckats missa nu flera år i rad! För er som inte vet som innebär det att man hänger upp en strumpa natten till Vårfrudagen och morgonen därpå så ska det finnas ett litet paket där i! De senaste åren har mamma alltid sagt till några dagar efteråt, men nu har jag varit beredd! Tyvärr så har jag inte hunnit att fixa något till Martins strumpa, och han har inte hunnit fixa till mig. Ha! Så som jag har gnällt åren innan! Men imorgon så tänkte vi knalla runt på Dag X, och där kanske man kan hitta något för en försenad tranedag. :D Vi får väl hoppas!

Och idag var det torgdag! Jag köpte två finfina buketter med blommor som kommer bli galet vackra på vårt soffbord hemma. Visst är det något speciellt med att handla blommor på torget en vacker dag? Jag kände mig som riktig blomsterflicka. Finfint!


Kommentarer
Postat av: khaty

veckans blogg har börjat du är number 29

så sägg till några att dom ska rösta på dig

priset är att du får mer läsare än vad du gör nu

2010-03-27 @ 12:16:23
URL: http://khatty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0