the elins


Gamla bilder från vår bal, pubrundan och någon random utekväll.

Hoho, jag träffade fina, söta rara Elin idag! Efter en väldigt lång dag med yoga, planering, houseklass och On Stage. Efter det så knallade vi till Maido och åt mumsig sushi. Det räckte dock inte så det fick bli en maffig kopp varm choklad och en stor maräng på Deluxe också. Härlig kväll! Synd bara att vi inte kommer ses på läänge nu, fisen ska ju till Thailand en månad! Bah! Fusk är vad det är! :) Tur att solen har börjat kika fram här hemma nu, så känns det inte lika eländigt. Har ni varit ute i solen?

Och hörrni! Glöm inte bort att det är yoga, hortateknik (modern) och locking imorgon på Kulturama! Jag tänkte hänga där hela dagen! :) Man blir hemskt trött bara! Just nu har jag ont i hela överkroppen från att ha dansat waacking igår, och idag är jag trött i benen från att ha dansat house. Jäjä!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeej känn dig inte dissad, det är jag som är seg och inte får tummen ur stjärten... Förlåt:(

2010-03-31 @ 01:20:24
Postat av: Rosannaaaaa

var som sagt jag som skrev (jag skrev på iPhone så orkade inte skriva mer höhö), känn dig inte dissad! Jag är skitlat, och sover till typ 12 varje dag, jag fick för mig att kuserna bara var å förmiddagarna??

2010-03-31 @ 03:14:34
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0