tadaaaa!



Detta var den enda bilden jag hann uppbringa innan min kamera dog. Gräjt! På resande fot och utan en levande kamera. Men man ser iallafall mitt fina blommiga överkast, hihi. Hotellet är sådär gammeldags och det gamla paret som äger stället bor i samma hus. Man fick till och med inte bara en nyckel till rummet, utan till dörren också, ifall de skulle ha gått och lagt sig! Ha, gulligt! Det funkar fint.

Har precis checkat in. Tidigare så har vi hunnit med att hänga på en skola och snacka med elever, samt ett möte. Bra där. Och jag har kört en massa bil också. Det var inte så snorhalt som jag hade oroat mig för faktistk. Förutom typ 500 meter från biluthyrningen, jag var millimeter från att köra in i bilen framför vid en rondell. God Damn! Men jag lyckades trots allt!

Så, kvällen ser ut som så att vid kl 18 blir jag bjuden på käk (har redan fått lunch idag, namnam!), och efter det ska jag fixa en fin grej! Yaay! Jag ser verkligen fram emot det! Förhoppningsvis lyckas min kamera återuppstå en liten stund senare så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0