sweet saturday





Vilken härlig dag det är idag! Love it! Solen är grym. Men det hjälpte också att börja dagen med långfrukost och scones. Har hängt lite på stan också, både jag och Martin köpte snygga nitarmband på JC. (Fast Martin köpte svarta, nån måtta får det vara!) Thank God för presentkort man har liggande! :D Har också på min nya midjekorta jacka på mig idag. Fin, vit och blank! Hittade även den på Vero Moda i Västervik. Bra skit.

Har tänkt hänga lite på Kulturama nu, kolla in Martins klass och planera lite. Ikväll blir det att fira svårger Axel som fyller 28 år idag. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fina ni är! Jag är så glad att ni är mina kollegor!

2010-03-08 @ 09:38:04
URL: http://emsblogg.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0