så var det kirrat!

Nu har jag äntligen fått SJ att samarbeta med mig, så nu är en resa till Stockholm inbokad under påskhelgen! Yaay! Skönt att komma ifrån lite, även om det inte är till någon fancy strand långt borta. Jag kommer nog vara en hel del trött också eftersom det är påsklovskurser måndag till torsdag. Yoga, modernklass och hiphopklass varje dag, och sedan ta igen klasser efter det. Så när jag åker på torsdag eftermiddag lär jag vara trött!

Jäjä, idag på min enda lediga dag så kommer jag inte vara ett dugg ledig. Känns lite surt, men Emma smsade och hade lite panik över sin klass idag. Hon är bortrest och Mikaela som skulle ha voikarierat blev sjuk. Jag vet hur det känns! Det är en dansmixklass (alltså en klass som är menad för eleverna att testa på så många stilar som möjligt, för att sedan bestämma sig för någon stil till hösten), så jag tänkte köra lite ragga med dem. Det blir bra.

Men nu borde jag nog planera lite så jag har koll på vad jag ska göra. :) Ha en fin lördag!


Så här kan det se ut när jag undervisar ur paparazzivinkeln


Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja, jag var också jättenoga men det sket sig ändå =( läkaren visste inte alls vad det berodde på och sa att det "skulle gå över om ett par år". jovisst, 9 år senare har jag fortfarande problemet kvar :P

2010-03-20 @ 09:01:53
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0