nya kompisar

Woho, jag fik hem lite nya kompisar från mässan Dag X! Jag gillar att knalla runt där och kolla in alla kreativa människor med företag. Ett som verkligen fångade mitt intresse var LifeTickin UF. De sålde klockor i alla möjliga färger, till samma pris som i butik. Men varje färg representerade en välgörenhetsorganisation som de skänkte pengar till. Till exempel Läkare Utan Gräner, SOS Barnbyar och Naturskyddsföreningen. De tre fick mitt och Martins stöd iallafall! Vi köpte en var, och sedan fick Martin en i "tranedanpresent". Min present var ett smyckeset med halsband och armband av ett UF-företag mina elever driver. Finfina. Hittade också ett fint och billigt armband med ett peacemärke, minns inte av vilket företag dock.




Köpte ett fint mintgrönt nagellack tidigare idag också!



I like it a lot! Men nu ska vi hem till peppen och käka våfflor! Det är ju våffeldagen idag! :D

Kommentarer
Postat av: jenny

ja jag håller med

2010-03-25 @ 15:57:56
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: emssh

diggar den lila klockan! :)

2010-03-25 @ 22:07:59
URL: http://emssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0