gad däm

Jag är galet trött! Kom hem för en stund sedan, från en heeeldag på Kulturama. Sure, jag gillar att hänga där.. men ibland vill jag vara hemma! Funderar på om jag slipper koreografera nu och bara slappa med ett fotbad. Det vore najs. Men det är ju också riktigt najs att koreografera undan lite och slippa ha det hängande över sig. Tricky det där. Duktig vs. ta hand om sig själv.

Är det inte lite konstigt att komma hem till ett iskallt hem och inse att ett fönster verkligen står på vid gavel och Bacardiflaskan med vodka står framme på bordet förresten? Hmm. Kan inte fråga Martin heller för han är barnvakt åt sina syskon inatt på Teleborg, och hans telefon dog. Mystiskt indeed. Men vilket partey det verkar varit en söndageftermiddag iallafall!

Nu blir det dusch och käk! (Toast är ju förbannat gott, kanske ska mumsa i mig det.. JA!)


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Nej, jag trodde inte heller att jag skulle palla. Men vi träffades när jag bodde i växjö och var tillsammans i två år. Så då känner man varandra så pass väl att man åtminstonde kan försöka. Och det harfunkat hur bra som helst. Förutom att det är sjukt jobbigt att från att vara med varandra precis varje dag till att bara ses några gåner i månaden. Men men bättre de än att göra slut :) kram

2010-03-14 @ 23:11:05
URL: http://ndotter.se
Postat av: ANGIE

Ja fast sweet twenty hehe ;) Fast min fest kommer bli långt ifrån så fancy men förhoppningsvis lika kul ändå! =)

2010-03-14 @ 23:55:35
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0