detta är vad ni missade!


Obs! Det ska vara 29 MARS, råkade skriva fel månad! :)

Det var kul på workshopen idag, de fick en liten sneak peak på hur waacking kan se ut. Eleverna verkade ha roligt, men de var galet koncentrerade! Några OnStageare som var där stannade kvar och fick agera moviestars åt mig. :) Imorgon är det yoga (10-10.45), grahamteknik (11-12.30) och house (13.30-15) på schemat. Passa på att glida in då och testa!

Jag sitter just nu på Kulturama och väntar på att jazzen ska börja om en timme. Lite halvsegt just nu, men men lite käk och planering (eller kanske slösurfande, om jag känner mig själv rätt) så går det ganska snabbt. Har ni haft en fin dag?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blir helt glad att se sånt här! Så bra! Älskar armviftandet :)

2010-03-30 @ 06:49:45
Postat av: elin har ordet

hihi tack :D

2010-03-30 @ 07:52:13
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Rosannaaaaa

haha go marcus;) ascoolt!!

2010-03-30 @ 17:41:51
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0