♥ vaniljyoghurt, blåbär, kokos ♥

Jag hade en bra kväll igår! Vi förfestade hos Emelie (som bodde perfekt! Jag snodde numret till hyresvärden!) och fortsatte vidare till Deluxe. Idag mår jag oförskämt bra! Lite trött, men vafan, man kan ju inte ligga på latsidan! Har redan hunnit tvätta och städa toan!


Vi åkte lite buss. Lyckades tappa öl och smeta läppglans som riktiga fjortisar på G!

 
Vi drack vin ur fina flaskor och skrattade åt Rosanna som lyckades knycklas ihop i solstolen.


Vi hade skönt häng på den enorma balkongen.


Vi tyckte vi var snygga när vi posade.

Måste knalla ner och lägga in sista tvätten nu. Awesome väder även idag dudes!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, hur fasiken hamnade ni utanför stat? Galet kul! :D

2010-06-03 @ 12:48:22
Postat av: elin har ordet

Hahaha! Pinit värre, behöver vi prata om det verkligen? 8D Kul på balen?

2010-06-03 @ 22:42:09
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det var ju bara kul att få se en annan del av Elin så att säga, haha!x) Det var sjukt trevligt måste jag säga, kul att få klä upp sig till tänderna once in a while! Vals är dock inte min starka sida.

2010-06-04 @ 09:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0