till charles och lite till mig också!


Lite blandat från Gekås. Köpte ett par svarta cykelbyxor aswell.


Finafina skålar till Charles, lite bakformar och en vas från IKEA.

Detta är lite jag hittat när jag varit iväg. Blev inte så mycket på varken GeKås eller IKEA, men det är bättre så. Har iallafall blivit liite klokare när det kommer till sängar idag iallafall! Vi får väl se. Hur svårt ska det egentligen vara att sova riktigt skönt?

Var ute och gick läänge tidigare. Hittade en ensam gunga. Jag har inte gungat på evigheter! Visste ni att man får bättre syretillförsel när man promenerar ute? Det betyder att man tänker klarare, och behöver man prata eller diskutera något med någon så är det allra bästa att gå en runda. Det blir enklare att rensa skallen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0