studentfirande tisdag


En glad Roberto med pappa Sal och Martins mamma Laura!


Ännu en glad student, Marcos med kanske världens sötaste skylt!

Idag har jag hunnit med tre olika studentfiranden! Däremot glömde jag få upp kameran på min egen kusin Amandas. :( Så Eric, jag förväntar mig att du skickar någon av dina snajsiga bilder! Med vi var iallafall på Robertos, Martins bror, och dessutom på Marcos utspring. Runt sextiden drog jag vidare till kusinen ute i Moheda och hade himla trevligt! Tanken var att jag skulle hänga med ut efteråt, men såklart hade jag ingen biljett - och eftersläppet var slut. Gött att gå hem och krypa ner bredvid sin sambo anyway, så det är okej.

Dags att sova nu cutiepies. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0